Voordelen accountancy HRM
Op maat voor uw klanten
Met de flexibele multi-brand software van HRprtl heeft u altijd een passend antwoord voor uw klanten. HRprtl biedt de mogelijkheid een cloudbased systeem samen te stellen op basis van modules die optimaal aansluiten op de situatie van de klant. Het systeem is vriendelijk en eenvoudig in gebruik en biedt een betrouwbare omgeving om intensief samen te werken.
Kosten besparen, kwaliteit verhogen
Met HRprtl verhoogt u de kwaliteit en continuïteit van uw diensten door processen slim te automatiseren en de kans op fouten hierdoor te minimaliseren. Ook ontlast u uw medewerkers doordat zij minder operationele vragen hoeven te beantwoorden. Accountants- en administratiekantoren profiteren met de HRprtl multi-brand propositie bovendien van interessante inkoopvoordelen.
Best practices
HRprtl is op basis van best practices per branche al voor u ingericht. Dit bespaart veel tijd bij het inrichten van een omgeving voor nieuwe klanten. Met HRprtl kunt u klanten verschillende dienstverleningsmodellen aanbieden: uitbesteden, samen doen of zelf doen.
e-HRm
HRprtl functioneert 100% in de cloud en is daardoor overal beschikbaar. Naast een gebruiksvriendelijke interface met urenregistratie en salarisverwerking, biedt HRprtl ook modules als managementrapportage, Employee benefits, Recruitment en Personeelshandboek. Alle modules zijn cloudbased en worden gekoppeld middels unieke, veilige API sleutels.
24/7 inzicht in HR-processen
U heeft 24 uur per dag toegang tot het overzichtelijke e-HRM portaal van HRprtl. Het enige dat u nodig heeft is een internetverbinding. U heeft snel inzicht en overzicht in alle HR-processen van klanten en kunt adviezen geven gebaseerd op de actuele stand van zaken.
Slim automatiseren
De automatisering van standaardprocessen maakt veel handmatige, tijdrovende invoer overbodig. HRprtl is volledig aan de hand van onze praktijkervaring ingericht, waardoor de implementatie snel verloopt. In HRprtl zijn nagenoeg alle cao's voorhanden, wat zorgt voor een efficiënte en correcte manier van werken.
Variatie in dienstverlening
HRprtl is vriendelijk en makkelijk in gebruik, klanten kunnen eenvoudige gegevens zelf invoeren. U hoeft alleen nog maar te accoderen. Het is mogelijk om verschillende dienstverleningsmodellen aan te bieden: volledig uitbesteden, samenwerken of volledig zelf doen.
CAO, wet- en regelgeving up to date
CAO’s in Nederland en regels voor inhouding van loonheffingen en werknemersverzekeringen worden automatisch up-to-date gehouden en gekoppeld aan de juiste medewerkers. HRprtl creëert een data-archief, waarmee wordt voldaan aan de wettelijke verplichtingen die vereist zijn voor de bedrijfsvoering van uw klanten.
Laat klanten zelf gegevens beheren
Met HRprtl biedt u klanten een krachtige HR-tool waarmee medewerkers altijd en overal inzicht hebben in de voor hen relevante HR-gegevens door middel van Employee Self Service (ESS). U hoeft enkel nog te controleren en accorderen. Leidinggevenden hebben met de Manager Self Service (MSS) de mogelijkheid om op elk moment online gegevens van de personeels- en salarisadministratie in te zien.