Liever geen payrollbedrijf inschakelen?
Voer HR- en salarisadministratie in eigen huis met HRprtl. Als retailondernemer heeft u te maken met in-, uit- en doorstroom van werknemers met verschillende dienstverbanden: van vakkenvullers op oproepbasis tot filiaalmanagers met een vast contract. Deze verschillende dienstverbanden hebben eigen cao-voorwaarden en daaraan gekoppelde salarisregels. Daarnaast vragen afwijkende en langere openingstijden om een andere personele bezetting en urenregistratie.
Hoeveel uren bent u kwijt aan het overzichtelijk houden van deze tijdrovende administratie? Wilt u liever ook geen payrollbedrijf inschakelen maar de HR- en salarisadministratie in eigen beheer houden? Vraagt u zich af hoe dit mogelijk is zonder er veel tijd en geld aan kwijt te zijn?
Met de HR-software van HRprtl heeft u een flexibele oplossing dat het ondernemen in de retail eenvoudiger en efficiënter maakt. U krijgt meer grip op uw HR-zaken en kan processen in huis afhandelen. Zo houdt u de kosten laag en krijgt u bovendien real-time inzicht in uw HRM.