Communiceer en regel Employee Benefits simpel en snel.
Flexibele arbeidsvoorwaarden en aanvullende verzekeringen worden tegenwoordig als een grote plus gezien door werknemers. U voldoet aan de eisen voor arbeidsvoorwaarden conform cao en geeft uw medewerkers de mogelijkheid de voorwaarden zelf flexibel in te vullen. De extra administratieve taken die hierdoor ontstaan worden geheel opgevangen door de geautomatiseerde Employee Benefits module van HRprtl. Met de slimme modules van HRprtl voert u gegevens slechts één maal in en beschikt u altijd over een actueel status overzicht.
Het uitwisselen van personeelsgegevens met (pensioen)verzekeraars leidt bij flexibele arbeidsvoorwaarden vaak tot tijdrovende administratieve klussen. Met de koppelingen van HRprtl is het dubbel of handmatig invoeren van gegevens in verschillende systemen verleden tijd. Alle verzekerde regelingen kunnen tevens beheerd worden in dit platform, ongeacht waar deze zijn ondergebracht.
Zo kunt u met HRprtl voordelige flexibiliteit aanbieden aan uw werknemers, zonder dat het u veel tijd en moeite kost.