Voordelen personeelshandboek
Informatie voor nieuwe medewerkers
Met de personeelshandboek module van HRprtl is het niet meer nodig om alle bedrijfsinformatie uit te printen voor een nieuwe medewerker. U kunt deze werknemer alleen de hoofdzaken die betrekking hebben op zijn/haar functie en dienstverband op papier geven. Voor de bijlagen kunt u eenvoudig verwijzen naar het personeelshandboek, waar alle informatie op één plek verzameld is. Dit scheelt u tijd en is daarnaast milieuvriendelijk!
Altijd en overal te raadplegen
Het personeelshandboek is 24/7 te raadplegen via de gebruiksvriendelijke omgeving in de cloud. Dit maakt het voor de werknemer mogelijk om altijd en overal even snel wat zaken op te zoeken. Het online personeelsboek is te raadplegen met elk device.
Informatie up-to-date
Het komt vaak voor dat wetten, regels of procedures gewijzigd worden. Met de personeelshandboek-module van HRprtl hoeven deze wijzigingen niet meer handmatig aangepast te worden. Met slecht één druk op de knop kunnen deze wijzigingen doorgevoerd worden en is de informatie weer helemaal up-to-date. Medewerkers kunnen op deze manier altijd de meest actuele informatie inzien.
Hoofdstukken, aan - uit of toevoegen
U bepaalt zelf welke onderwerpen in het personeelshandboek aanbod komen. Hoofdstukken zijn kinderlijk eenvoudig aan en uit te schakelen met slechts één klik op de knop. Ook is het mogelijk om de hoofdstukken een eigen naam te geven, zodat het voor al uw medewerkers duidelijk is waar het over gaat. Mist er nog een hoofdstuk? Dat is geen probleem. Een extra hoofdstuk voegt u eenvoudig toe. Met deze flexibiliteit creëert u een uniek personeelshandboek dat op maat gemaakt is voor uw organisatie.